Ik heb een uniek product; klassieke lampenkappen. Mooi strak gespannen. Ik maak ze zelf met de hand. Maar dat kwam onvoldoende uit de verf. En de website was ook flink verouderd. Dus ik wilde investeren in een goede site en de webwinkel daarmee een boost geven. De nieuwe webwinkel loopt stukken beter dan de oude!  Ik word goed gevonden via Google. In combinatie met de Facebook campagne en de filmpjes die Marie Louise maakt zien we de verkopen toenemen. En dat is fijn want ik doe niets liever dan mooie lampenkappen maken.

Dick van de Poll

lampenkappenmaker, Louise Verlichting

Webwinkel

De oude website van Louise Verlichting was gedateerd, traag, zonder relevante content en niet geschikt voor mobiel.  De oude domeinnaam konden wehelaas niet behouden. We adviseerden eigenaar Dick van de Poll om dan het product op te nemen in de domeinnaam. Een goed besluit, want het helpt bij de vindbaarheid. Marie Louise adviseerde over de domeinnaam, over de inrichting van de site en schreef alle (product)teksten. Inclusief zoekmachineoptimalisatie o.b.v. zoekwoordenonderzoek en concurrentieanalyse. Norman Sedney ontwierp het design en vulde de webwinkel met producten.

Het resultaat? De webwinkel scoort goed in Google, terwijl er toch behoorlijk wat concurrentie is. In combinatie met de Facebook campagne zien we de verkopen toenemen. We adverteren daar ook gericht  voor de Belgische markt en dat zien we terug in de verkopen.

 

nieuwe responsive website - webwinkel
oude website - gedateerd en niet responsive

Coconut Communicatie online communicatie & marketing | in één keer goed! | info@coconut-communicatie.nl | Bel 06 46 01 29 87

Call Now Button