Projectmanagement en uitvoering migratie website
De website van Rabobank IJsseldelta was in de loop der tijd uitgegroeid tot een enorme hoeveelheid pagina’s en teksten. Het menu was daardoor veel te lang en onoverzichtelijk geworden.
Opdracht
Maak een nieuwe website met handhaving van de corporate identiy en gebruik van bestaande techniek. Een site die gericht is op de bezoeker en gebaseerd op de lokale marktbewerking en corporate visie.
Aanpak
Na een inventarisatie van de content en analyse van de webstatistieken, werd de site opgeschoond en opnieuw ingericht.
Marie Louise …
- Schreef een plan van aanpak op basis van informatie verkregen uit analyse van webstatistieken, online trends, de corporate strategische visie en de lokale marktbewerking.
- Begeleidde het project van A-Z: planning, coördinatie, verzamelen content, bewaken deadlines, redigeren en schrijven van content, bewaken eenheid.
- Stemde af met de marketeers en met de business, inventariseren klantbehoefte.
- Verbeterde de zoekmachineoptimalisatie (SEO) en ondernam conversieverhogende acties.
- Analyseerde de webstatistieken en adviseerde op basis hiervan over timing van de communicatie
Het resultaat is een frisse, overzichtelijke website. Gericht op de bezoeker, ingericht vanuit de lokale marktbewerking, corporate visie en wet- en regelgeving. Met korte teksten, kleurrijke fotografie en call to actions.
Is jouw website aan vernieuwing toe?
Andere projecten
Coconut Communicatie online communicatie & marketing | in één keer goed! | info@coconut-communicatie.nl | Bel 06 46 01 29 87